pelgrimstent - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu pelgrimstent - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

pelgrimstent

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

20 April 2017 | Frankrijk, Saint-Amand-Montrond

Goedemorgen allemaal ! Het was hier aan het vriezen vannacht. Dat is normaliter geen probleem, maar wél als je opvang hebt gevonden in een pelgrimstent op een camping bij Saint-Amand-Montrond. Mijn slaapzak is niet berekend op de Kilimanjaro. Een extra deken hielp een beetje tegen de kou (en alle geschikte kleding uit de rugzak aangetrokken..).
Ik zit nu op ongeveer 200 kilometer van Vezelay. Route via Nevers, Augy en Ainay-le-Chateau.
De lucht is weer blauw. Vogeltjes zingen. Het belooft weer een mooie wandeldag te worden.

• 21 April 2017 - 10:35

Gea En Maarten :

Brrrrrrrrr, je voelt de kou in jouw verhaal.
    Hier heeft het ook een aantal nachten gevroren, maar we hebben gekozen om in ons eigen bed thuis te slapen.
    Fijn dat het overdag goed wandelweer is.
    Veel plezier Marjolein.
    Dikke kus van ons.

• 21 April 2017 - 10:54

Kitty:

Lekker om wandelend in het zonnetje weer op te warmen. Weet uit ervaring hoe koud het kan zijn in een tentje bij vriesweer, gaat echt in je botten zitten........

• 21 April 2017 - 11:06

Marina:

Klinkt inderdaad koud, zeker in een tent. Maar je hebt nu weer zon. Je gaat goed. Wandel ze.

• 21 April 2017 - 11:36

Henk:

Wat een luxe bungalowtent. Ik zie dubbel glas en vloerverwarming. Wat een geluk Pelgrim. Wandelse nog even. Ik denk aan je buuv want we zitten hier in een hittegolf.

• 21 April 2017 - 12:06

Monique:

Oei, dat klinkt koud!Het heeft hier in Nederland ook gevroren, maar dan zou ik niet in zo'n tent willen slapen.
    Goed dat je de moed niet opgeeft! Wat ben je al ver gekomen sinds 1 maart! Ik geniet van je reisverslagen. Nog veel plezier Marjolein. xxx

• 22 April 2017 - 16:17

Marleen:

Wat een leuke plek om te overnachten... Echter...als het niet zo koud zou zijn geweest, brrrr. Maar...je hebt je er weer doorheen geslagen! Top!
    Mooie dagen gewenst en vanavond een warme slaapplek ;-)
    Liefs Marleen.

• 23 April 2017 - 08:07

Nico En Cécile Daanen:

Wauw, Marjolein, koud!! Elke dag en nacht is anders. We gaan in ieder geval de goede kant op. Misschien zien we elkaar als onze wegen weer bij elkaar komen. Bon Camino!

• 24 April 2017 - 00:02

Marjan:

Hallo Marjolein,
    Wij zijn even weg en zullen je berichtjes missen!
    Later pakken we het weer op.
    Goede reis en vooral veel plezier.
    Groet ook van P.