Muxia - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu Muxia - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

Muxia

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Juli 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Het stralende zonnetje en mijn versleten schoenen lachten mij zo toe, dat ik maandag nog ca. 30 km over het schiereiland ben doorgelopen naar Muxia om daar een extra dagje te blijven. Vanwege een busstaking in Galicië heb ik heel even overwogen terug te lopen naar Santiago, maar ik heb woensdag toch maar een taxi genomen zodat ik mijn vliegtuig vanuit Santiago op donderdagochtend zou kunnen halen.

  • 06 Juli 2017 - 08:50

    Hetty:

    Goeie terugreis gewenst en lekker nagenieten!

  • 06 Juli 2017 - 09:14

    Frank:

    Wat een reis Marjolein. En kennelijk heb je de smaak zo te pakken dat je nog even wat verder ging dan Santiago. Goede reis terug en welkom thuis.
    Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.
    Hartelijke groet, Frank

  • 06 Juli 2017 - 09:31

    Henk:

    Dag buuv,

    Je komt dus vandaag terug naar NL. Als je in Hsum bent ga dan eerst lekker met je voeten in een teiltje. Dan ruikt het weer fris en fruitig als ik een pilsje bij je kom drinken. Ik ben de 21e weer terug. Tot dan.

    Buum

  • 06 Juli 2017 - 15:14

    Lucy:

    Kom goed weer thuis Marjolein en rust lekker uit!

  • 08 Juli 2017 - 19:55

    Marleen:

    Na een groot avontuur weer terug in Nederland. Zal misschien best raar zijn... Maar hopelijk ook wel weer fijn. Liefs van Marleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Camino 2017

Voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

Muxia

02 Juli 2017

0,00 K.M.

02 Juli 2017

..... en door !

27 Juni 2017

Santiago de Compostela

23 Juni 2017

druk op de weg
Marjolein

Actief sinds 26 Feb. 2017
Verslag gelezen: 2838
Totaal aantal bezoekers 47078

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 01 Juli 2017

Camino 2017

Landen bezocht: