Muxia - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu Muxia - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

Muxia

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Juli 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Het stralende zonnetje en mijn versleten schoenen lachten mij zo toe, dat ik maandag nog ca. 30 km over het schiereiland ben doorgelopen naar Muxia om daar een extra dagje te blijven. Vanwege een busstaking in Galicië heb ik heel even overwogen terug te lopen naar Santiago, maar ik heb woensdag toch maar een taxi genomen zodat ik mijn vliegtuig vanuit Santiago op donderdagochtend zou kunnen halen.

• 06 Juli 2017 - 08:50

Hetty:

Goeie terugreis gewenst en lekker nagenieten!

• 06 Juli 2017 - 09:14

Frank:

Wat een reis Marjolein. En kennelijk heb je de smaak zo te pakken dat je nog even wat verder ging dan Santiago. Goede reis terug en welkom thuis.
    Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.
    Hartelijke groet, Frank

• 06 Juli 2017 - 09:31

Henk:

Dag buuv,

Je komt dus vandaag terug naar NL. Als je in Hsum bent ga dan eerst lekker met je voeten in een teiltje. Dan ruikt het weer fris en fruitig als ik een pilsje bij je kom drinken. Ik ben de 21e weer terug. Tot dan.

Buum

• 06 Juli 2017 - 15:14

Lucy:

Kom goed weer thuis Marjolein en rust lekker uit!

• 08 Juli 2017 - 19:55

Marleen:

Na een groot avontuur weer terug in Nederland. Zal misschien best raar zijn... Maar hopelijk ook wel weer fijn. Liefs van Marleen.