Wegzending - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu Wegzending - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

Wegzending

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 Maart 2017 | Nederland, Vessem

Vanavond in de pelgrimshoeve Kafarnaüm in Vessem ben ik weggezonden door broeder Fons. Nee, ik hoefde niet de natte kleding weer aan en werd niet op straat gezet natuurlijk. Deze wegzending is een speciaal ritueel waarmee de pelgrim op pad wordt gestuurd. Mooi, warm en liefdevol. Broeder Fons is nu 86 jaar en hoopt dit nog jaren te mogen blijven doen. Bijzonder mens.

• 09 Maart 2017 - 00:21

Olga:

Now we are talking. Met schelp en al weggezonden. Nu kan je niet meer terug. Mijn zegen heb je ook! Maar dat wist je al. Mooie ervaringen zeg.

• 09 Maart 2017 - 00:41

Mariska:

Wat bijzonder!

• 09 Maart 2017 - 08:13

Anneke:

Heel mooi, dit heb je alvast maar te pakken.

• 09 Maart 2017 - 09:06

Jacqueline:

Dat moet indrukwekkend zijn geweest. Onderdeel zijn van een eeuwenoud ritueel, dat brengt vast mooie inzichten. Mooi.

• 09 Maart 2017 - 09:32

Karen:

Pas een week onderweg en nu al bijzondere pelgrimsrituelen meegemaakt! Het weer schijnt de komende dagen veel beter te worden, dus stop die regenjas maar weg. Loop ze!

• 09 Maart 2017 - 17:32

Frank:

Bijzondere gebeurtenis bij een bijzonder persoon! Ik mocht broeder Fons ontmoeten toen ik met een van mijn dochters de pelgrimsroute naar Maastricht liep. Heerlijk tussen de middag aan tafel gezeten en onze boterham opgegeten.
    Wat ben je overigens al lekker op weg. En het weer wordt beter, heb ik gelezen.

• 11 Maart 2017 - 07:52

Reinier Garretsen:

Van harte gefeliciteerd, Marjolein. We volgen je reisverslag en zullen dat zeker blijven doen.
    Vanaf d franse grens gebben ee een groot gedeelte van de route gereden, weliswaar per auto, maar toch heel indrukwekkend.

• 11 Maart 2017 - 07:58

Maarten En Gea:

Lieve zus,
    van harte gefeliciteerd met deze bijzondere wandelverjaardag!
    Vanavond een lekker wijntje nemen.........
    Dikke kus van ons.

• 11 Maart 2017 - 08:22

Hetty:

Gefeliciteerd Marjolein! Het weer knapt op, dus dat wordt genieten. Fijne dag en mooie ontmoetingen gewenst!

• 11 Maart 2017 - 10:14

Marian Hemminga:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Wandel ze.

• 11 Maart 2017 - 11:53

Ingrid Stevelink :

Hoi Marjolein
    Van harte gefeliciteerd!! Wat een bijzondere verjaardag. Wandel ze, het zonnetje is je goed gezind. Liefs Ingrid

• 11 Maart 2017 - 14:34

Marjan:

Proficiat met je verjaardag. Trakteer jezelf op een lekker Belgisch biertje. Heb je wel verdiend!

• 11 Maart 2017 - 17:41

Marjolein Dubbelaar:

Dank voor alle lieve felicitaties !