Poncho - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu Poncho - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

Poncho

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

26 April 2017 | Frankrijk, La Souterraine

Quand il pleut, il pleut. Nu komt mijn nieuwe poncho "eindelijk" goed van pas. De vorige poncho was niet meer waterbestendig, wat natuurlijk bij een poncho niet handig is. De coating aan de binnenkant leek wel poedersneeuw. De nieuwe poncho had ik al gekocht in Namen/Namur in België en nog maar 1 keer gedragen in Zuid België. Ik bof dat ik -op een paar regendagen in Nederland en België na- zulk lekker (wandel)weer heb gehad tot nu toe.

• 26 April 2017 - 19:31

Piet Van Wijngaarden:

Heerlijk weer (meestal tenminste) op jouw prachtige reis. Geluksvogel, hier lijkt het wel winter. Ik lees jouw verslagen met veel genoegen en respect dat je deze topprestatie hebt doorgezet! Piet xxx

• 26 April 2017 - 19:44

Anneke:

Je hebt het wel verdiend dat mooie weer.
    Ik vind het zo knap van je, en je bent al zover. Chapeau.
    Heel veel succes. Groetjes Anneke.

• 26 April 2017 - 22:50

Marleen:

Ondanks de regen straal je nog steeds (ten minste op de foto's)!
    Mijn conclusie: jij bent het zonnetje! Maar een tweede zonnetje erbij zou ook best wel lekker zijn. Xx

• 26 April 2017 - 23:20

Karen:

Je ziet er stralend uit, ondanks het slechte weer. Toch hoop ik voor je dat het zonnetje er weer bij komt. Hier is het trouwens steenkoud dus je mist niks. Kus uit het noorden, waar morgen de koning jarig is! Xx!

• 27 April 2017 - 11:41

Maarten En Gea:

Je zie er goed uit zus! Je doet het hartstikke goed!
    We zijn trots, nee supertrots op je!!
    Liefs Maarten en Gea.

• 27 April 2017 - 16:05

Willie En Ruud:

He Marjolein, Op de derde foto ben je een echte pelgrim, je doe mij (Wilie) denken aan een schilderij van Jeroen Bosch, alleen zien we bij jou een vrolijk olijk koppie. Je doet t geweldig, wat ben je al ver!!!

• 27 April 2017 - 16:24

Henk:

Wat vervelend dat slechte weer. Ik heb nog wel een hoofdparaplu voor je. Dan heb je je handen vrij om te marcheren. Voor je volgende trip, haha.

• 28 April 2017 - 10:20

Kitty:

poeh..... dan wordt het wel echt een pelgrimstocht.
    Respect!

• 29 April 2017 - 15:31

Lucy:

Ha marjolein, wat zie je er gelukkig uit ondanks de regenval. Zie weer twinkels in je ogen. Konden we maar altijd zo leven. Hier in NL ook een lekker zonnetje bij een frisse buitentemperatuur. Morgen 18 graden, daar verheugen we ons al op. Mooie wandeling voor vandaag en tot de volgende keer!

• 29 April 2017 - 18:35

Jacqueline:

Je doet me denken aan Het Land van Laaf in De Efteling met die poncho... :-))
    Maar het blijft toch ongelooflijk knap hoe ver je al bent.
    BRILJANT!