Vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu Vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

Vezelay

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

11 April 2017 | Frankrijk, Vézelay

Vanmiddag ben ik Vezelay binnen gewandeld, beter gezegd binnen geklommen. Een mijlpaal op de route naar Santiago de Compostella. De eerste blik op Vezelay was vanaf de heuvels midden tussen uitgestrekte gele koolzaadvelden. Werkelijk wonderschoon. Ik voeg een korte video bij om jullie een klein beetje te laten meegenieten. En een paar foto's.

• 11 April 2017 - 17:47

Rita:

Hi Marjolein,
    inderdaad een mijlpaal. De meeste pelgrims beginnen pas vanuit Vezelay heb ik begrepen.
    Petje af hoor! Nog veel succes met de resterende "mijlen".

• 11 April 2017 - 17:57

Maarten:

Geweldig en adembenemend hoor!
    Leuk ook een filmpje erbij......
    Lieve groet,
    Je broer Maarten

• 11 April 2017 - 18:12

Jacqueline:

Kippenvel...!
    Door je video kon ik bijna voelen hoe nietig jij je moet voelen op je tocht...
    Ik ben heel vaak in Vezelay geweest. Prachtig.
    Het winkeltje rechts voor de ingang vond ik ook altijd een feest. Zij verkopen foto's van de beelden die je in de basiliek aantreft.
    En ik herinner me op het weggetje naar boven toe een heel bijzonder restaurantje.
    Geweldig. Respect.

• 11 April 2017 - 18:48

Karen:

Prachtig! En inderdaad: ziet eruit als een flinke klim. Maar dat betekent dat je morgen bergafwaarts begint! (In het kader van 'Elk nadeel heb ze voordeel').

• 11 April 2017 - 20:05

Willie En Ruud:

Geweldig mooi Marjolein en het lijkt wel of je steeds "harder" gaat. Wat ben je al ver. Knap hoor (en dat ben je aan het einde van je reis vast letterlijk, slank en gebruind)

• 11 April 2017 - 20:51

Anneke :

Hé TOPPER.
    Wat ben je al ver en wat gaat het nog steeds goed.
    Heel veel respect en liefs.
    anneke.

Succes voor morgen en lekker slapen.

• 11 April 2017 - 21:02

Mam:

Een mijlpaal is best een felicitatie waard hoor .Je doet het geweldig,ben trots op je.Mooi die bloeiende velden,dat was weer genieten voor je.Liefs,mam

• 11 April 2017 - 21:42

Marleen:

Wat een prachtige koolzaadvelden en in de verte het mooie Vezelay! Wat doe je het goed Marjolein! Ben trots op je! Slaap lekker, een grote knuffel en liefs voor jou van mij.

• 12 April 2017 - 23:31

Hans:

Prachtig Marjolein, wat zul je inmiddels Zen zijn.........Hier in Nederland regent het nu. Verder druk in het hoofd van het werk. Ook maar eens een bezinningsmoment inplannen dit Paasweek met meditatie. Ga zo Door Marjolein, je doet het goed.