eerste glimp Pyreneeën - Reisverslag uit Orthez, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu eerste glimp Pyreneeën - Reisverslag uit Orthez, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

eerste glimp Pyreneeën

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

19 Mei 2017 | Frankrijk, Orthez

Ik ben inmiddels gearriveerd in Orthez. Morgen blijf ik hier een dagje luieren. Daarna op naar de Pyreneeën, waar ik vandaag een eerste glimp van heb mogen opvangen door de donkere wolken heen.

  • 19 Mei 2017 - 23:14

    Marian:

    Je schiet lekker op zo. Lekker morgen een rustdag geniet ervan.
    Groeten van club 96 we waren gisteren bij elkaar.

  • 19 Mei 2017 - 23:20

    Marleen:

    Geniet morgen van je rustdag en daarna...op naar de pyreneeën. Wauw...wat ben je al ver Marjolein. Veel liefs!

  • 20 Mei 2017 - 09:07

    Willie En Ruud:

    Marjolein wat goed!! Je bent van Hilversum naar Spanje gelopen! Je bent echt een kanjer. Op naar je einddoel. Geniet van je rustdagje en heel veel succes met het bedwingen van de Pyreneeën.

  • 20 Mei 2017 - 09:29

    Karen:

    Wat schiet je al op, Marjolein! We zullen vanavond een glas drinken op jouw voorspoedige reis over de Pyreneëen! Jammer dat je er niet bij bent maar fijn dat het zo goed gaat met je!
    Liefs van Karen

  • 20 Mei 2017 - 11:05

    Ruud:

    Mooi om tezien die bergen he lijkt mij weer een mooi doel om op af tegaan.
    Dan ben je al bijna in Spanje wauw goed hoor.gr Ruud en Willie.

  • 20 Mei 2017 - 12:21

    Henk:

    Dag buuv,
    Dus alleen nog even de berg over en dan ben je er. Kat ( Droppie) in het bakkie. Chapeaux, ik pak er een lekker Thais biertje op. Deze webside is trouwens wel wiebelig. Lag er vanochtend weer uit.

  • 20 Mei 2017 - 14:28

    Frank:

    Heee, wat leuk. Orthez! Verblijf je in de toren van de vestingmuur? Zelfvoorzienend en compleet met wasmachine? Leuke plek!
    Overigens denk ik dat je deze reacties alleen kunt zien als je een computer ter beschikking hebt. Bij gebruik van de app zie ik die reacties namelijk niet.
    En wat mooi dat je de Pyreneeën al ziet! Dat geeft de burger moed, al heb je die niet echt nodig, lijkt me. Als het allemaal meezit, ben je dinsdag in Spanje. Goed bezig!

  • 20 Mei 2017 - 16:27

    Marjolein Dubbelaar:

    Hey allemaal ! Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties !!!
    Hoi Frank, Op de app zijn de reacties inderdaad niet te lezen. Daarom beheer ik mijn www. girasol.waarbenjij.nu -pagina via Safari (Google) op mijn I Phone. Via de smartphone werkt over het algemeen goed, maar niet altijd vlekkeloos ( nog niet geoptimaliseerde versie aldus de helpdesk, die de nuttige tip gaf om vooral de 'helpdeskversie' in te schakelen). Eigenlijk is het grootste probleem vaak een te zwakke of ontbrekende internetverbinding hier in Frankrijk. 'Pas de service' van de Franse providers. Daar kan geen 4G abonnement 'met uitgebreide Europa-dekking' tegen op.
    Ik slaap niet in de toren in Orthez, klinkt wel goed. Ik heb mezelf op een leuk familie- hotelletje getrakteerd voor 2 nachtjes.

  • 20 Mei 2017 - 20:39

    Ans:

    Hey Marjolein,
    In 2,5 maand NL, B en Fr doorgecrost, wauw. Ik hoop dat de blessures meevallen of nog beter: er niet zijn geweest. Geniet van je hotelletje - vast met terras waar je in de zwoele avondlucht kunt turen naar de ondergaande zon en zwelgen in mooie herinneringen aan wat je al gezien en meegemaakt hebt op deze reis. In de Pyreneeen heb ik ooit heerlijke knoflooksoep en Spaanse omelet gegeten. Vreselijk lang geleden, maar er zullen vast nog dorpjes zijn waar ze dit maken. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat, liefs Ans

  • 21 Mei 2017 - 11:38

    Tanja:

    Wauw al bijna in Spanje! Leuk tante!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Orthez

Camino 2017

Voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

Muxia

02 Juli 2017

0,00 K.M.

02 Juli 2017

..... en door !

27 Juni 2017

Santiago de Compostela

23 Juni 2017

druk op de weg
Marjolein

Actief sinds 26 Feb. 2017
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 47073

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 01 Juli 2017

Camino 2017

Landen bezocht: