schaduw - Reisverslag uit Roquefort, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu schaduw - Reisverslag uit Roquefort, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

schaduw

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

15 Mei 2017 | Frankrijk, Roquefort

Ik heb de wijngaarden van de Bordeaux inmiddels achter me gelaten en ben vandaag Les Landes binnengewandeld. Het was een tropische dag (30 graden). Bij gebrek aan een beschikbare overnachtingsplek eerder op de route mocht ik vandaag 34,3 kilometer bijschrijven van Captieux naar Roquefort. Helaas bestaat Les Landes niet alleen uit bossen, maar ook uit grote open vlaktes waar geen schaduw is. Wat was ik blij met een bankje precies in de schaduw !

• 15 Mei 2017 - 21:25

Marleen:

Wat een afstand heb je afgelegd en dan ook nog in de hitte.
    Petje af hoor... Alhoewel...houd het petje maar op tegen de zon ;-)
    Dag lieverd!

• 15 Mei 2017 - 21:32

Frank:

Petje af voor je doorzettingsvermogen! Op de kaart zie ik plotseling dat je weer verder naar het oosten zou zijn. Dat klopt toch niet? Je koerst toch af op Mont-de-Marsan?

Waar ik erg benieuwd naar ben: wat gebeurt er nog meer met je behalve dan dat je van A naar B naar C (enz.) loopt? Gevoeliger? Beschouwender? Emotioneler? Opener? Meer ruimte in je hoofd? Het zijn maar wat voorzetten...

• 15 Mei 2017 - 22:03

Lucy:

Im Sommerwald

Im Sommerwald, wo sich die Blatter drucken
    Liegt Sonnenschein in kleinen stucken
    Drinnen die Mucken schweben und rucken
    Ich muss mich unter die Stille bucken
    Vor den finstern Tannenlucken
    Sah ich einen Schmetterling
    weiB wie ein Geist
    aufzucken
    Der Wald riecht nach Kien und is heiB.
    Vielleicht hat hier ein Herz gebrannt und nur der
    Wald davon weiB

Max Dauthendey

• 16 Mei 2017 - 03:26

Henk:

Door dat prachtige weer zul je net zo'n lekkere kleur hebben gekregen als ik.

• 16 Mei 2017 - 15:10

Willie En Ruud:

Goh Marjolein wat een afstand, hopelijk wist je dat van tevoren. Nu verdien je wel een extra rustdagje!

• 16 Mei 2017 - 18:31

Ruud:

Je gaat het halen meid goed werk hoor dapper wilt wel heel graag foto van de motor hahahaha.
    Ga lekker zo door SUPER.Gr Ruud en Willie.