chablis - Reisverslag uit Chablis, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu chablis - Reisverslag uit Chablis, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

chablis

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 April 2017 | Frankrijk, Chablis

Ik ben inmiddels gearriveerd in Chablis. De afgelopen dagen heb ik door mooi glooiend landschap gelopen (ontluikende koolzaadvelden) en vandaag door wijngaarden richting Chablis. Het is prachtig weer, vandaag zelfs tropisch warm. De chablis smaakte prima.

• 08 April 2017 - 22:29

Marjan:

Proost!
    We vinden je een kanjer.
    Groet Marjan

• 08 April 2017 - 22:34

Gea:

Heerlijk weer, fijn om te lopen en daarna een heerlijk wijntje: Chablis 1er Cru.
    Proost.

• 09 April 2017 - 00:09

Mariska:

Je houdt het goed vol! Stoer!

• 09 April 2017 - 02:54

Henk:

Volgens mij kun je het beste de bordjes TRAPPIST, CHAMPAGNE en CHABLIS aanhouden en dan kom je vanzelf op je eindbestemming.
    Laat hem je smaken buuv dat doe ik hier ook.

• 09 April 2017 - 09:24

Maarten:

Het gaat goed zo!
    Mooi weer, mooie omgeving, wijntje......kan minder haha!
    Leuk om je zo te volgen!
    Ben supertrots op je lieve zus

• 09 April 2017 - 10:14

Marleen:

Wat ben je al een eind gevorderd Marjolein. Knap hoor!!!
    Een mooie dag gewenst en veel liefs voor jou van mij.

• 09 April 2017 - 11:52

Ruud:

Hij gaat lekker he en ook de drank pas op niet teveel he hahahah loopt niet lekker dan ha maar geniet wel merk ik ga lekker zo door je komt er wel.gr ruud.

• 09 April 2017 - 20:05

Willie:

He Marjolein,

Je bent al bijna over de helft, supergoed!!! T lijkt me heerlijk als ik die berichtjes van je lees, geen administratieve rompslomp en filestress. Geniet er maar lekker van, op naar de Bourgogne.

• 10 April 2017 - 11:10

Kitty:

Gaat goed ! De streken waar je doorheen loopt worden steeds aantrekkelijker :-)

• 10 April 2017 - 17:05

Piet Van Wijngaarden:

Wat een mooie berichten allemaal! Je geniet, ik denk dat jij je geluk niet op kan, hoofd leeg maken om plaats te maken aan deze prachtige reis. Ja, Chablis is een heerlijke wijn, in een landschap om stil van te worden. Liefs, Piet