overnachten in middeleeuwse abdij van Reclus - Reisverslag uit Talus-Saint-Prix, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu overnachten in middeleeuwse abdij van Reclus - Reisverslag uit Talus-Saint-Prix, Frankrijk van Marjolein Dubbelaar - WaarBenJij.nu

overnachten in middeleeuwse abdij van Reclus

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

31 Maart 2017 | Frankrijk, Talus-Saint-Prix

Na weer een mooie wandeldag door de champagnestreek heb ik vanmiddag 'ingecheckt' in de abdij van Reclus, een paar kilometer voorbij het dorp Talus-Saint-Prix. Een 12e eeuwse abdij. Er woont alleen een beheerder. De restauratie van de abdij is in volle gang. Het gastenverblijf is bijna af. Ik ben de eerste en enige gast. Ik had me ingesteld op een sober onderkomen in de vroegere cellen van de monniken (zoals in mijn wandelboekje staat), maar die cellen zijn mooi opgeknapt. Het is hier voor een pelgrim als ik zelfs luxe met eigen slaapkamer, w.c, badkamer, zitkamer (t.v.), lakens, handdoek etc.

• 31 Maart 2017 - 22:26

Marleen:

Geniet van je mooie plekje in de abdij en voor morgen wens ik je een mooie wandeldag door de champagnestreek. Je doet het super Marjolein! Ben trots op je! Xx

• 31 Maart 2017 - 23:40

Kitty:

Lekker hoor, beetje luxe. Mag ook wel lijkt me

• 01 April 2017 - 07:40

Maria:

Goedemorgen. Hoop dat je hebt genoten van de luxe. Dankzij je berichtjes genieten wij mee van je bijzondere reis. Wens je een heel fijne dag. Hartelijke groet. Maria

• 01 April 2017 - 10:11

Ruud:

Hij gaat lekker zie ik zit ter hoogte van Parijs als ik het goed zie op je kaart.
    Knap hoor nogmaals erg dapper maar je komt ook wel op helle mooie plaatsen zie ik.
    Zie ook dat je schelp het goed houd houwe zo hahaha en ga lekker door zo met de foto en verhalen super leuk om je zo tevolgen groetjes W&R.

• 01 April 2017 - 10:30

Henk:

Ik zou mijn maisonette in Hilversum verkopen en daar iets gaan huren. Beter weer ook.

• 01 April 2017 - 11:18

Marian:

Klinkt helemaal goed en een beetje luxe kan geen kwaad. Je loopt goed door en komt op mooi plekken leuk dat je ons hiervan laat meegenieten. Wandel ze.

• 03 April 2017 - 11:26

Piet Van Wijngaarden:

Lieve en dappere Marjolein,
    Wat een schitterende tocht ben jij aan het maken! Vanaf dag 1 volg ik je iedere morgen op mijn IPad. Dat moet je gewoon even van me weten. Lief en (een beetje) leed met je delen, ik geniet mee, iedere dag!
    Liefs, Piet